úterý, června 30, 2009

Nejtěžší

Ahoj, asi jste si všimli, že jsem prodělal menší tvůrčí pauzu. Pauza zatím trvá, ale rozhodl jsem se publikovat něco, ze svého šuplíku. Je to starší a dnes pro mě neaktuální, ale někomu z vás to třeba přijde až moc aktuální. Dobrou chuť.

V noci v temnu večera hledám důvod, proč odpustil jsem. Rozum ví a cit se bouří ve vzteku a neklidu pro tu, co je jak soška z nefritu.

Nejtěžší prvek je iridium.
Nejtěžší člověk vážil 635 kilo.
Nejtěžší je první krok.
Nejtěžší jde po provazovém mostě jako první.
Nejtěžší je vždy při přetahování na konci lana.

Nejtěžší je zapomenou, odpustit a jít dál.

4 Comments:

Blogger grandy said...

Pro některé je to opravdu aktuální. I když mne třeba ne zas tak úplně... Člověk se musí naučit odpouštět a pak překlenout stav "ublížení". Když se člověk zakopává ve své bolesti, potom nežije a zaměřuje se jen na sebe...

11:06 dop.  
Blogger Hervy said...

Je to o situaci.. Někdy ani odpustit nelze. Takhle obecně to já neberu..

12:36 dop.  
Blogger Hervy said...

Škoda, že už nepíšeš...

12:19 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, nejtěžší je zapomenout a jít dál. Pro mě příliš aktuální, když se spojí způsobená bolest, kterou jste zapříčinili a zklamání a zradu, kterou vám nejspíš asi ten druhý oplatil. Přemýšlíte zda je to fér. Nejtěžší je odpustit,zapomenout a jít dál, i když v hloubka vašeho srdce a duše se brání. Danča

12:15 odp.  

Okomentovat

<< Home