neděle, října 21, 2007

Dobrý den milí přátelé. Vím, že jsem slíbil napsat tento člnek již včera večer, ale prostě někdy nejde všechno podle plánu, a tak se tedy pokusím něco málo napsat teď.
Nevím, čím to je, že se ve společnosti dají dohromady lidé podobného charakteru. Ono se už odpradávna říká, že vrána k vráně sedá, ale mě by zajímalo, jak se ty vrány mezi sebou najdou. Asi hlavním faktorem v tomto ohledu jsou koníčky a zájmové skupiny, nebo kultura. Podobní lidé mají prostě podobný smysl pro kulturu a podobné zájmy a tak se schází na podobných místech, a tak podobně (Dokážete použít v jedené větě ještě víckrát slovo podobně?) . O tom jsem ale vůbec nechtěl začít. Vlastně jsem chtěl jen napsat, to co neumím příct. Takže Pájo, sice se moc neznáme, ale podobní lidé, jako ty mají určité zvláštní kouzlo. Jako by byli obklopeni nějakým zvlátním druhem světla, které je vidět, když se onen člověk ukáže mezi dveřmi a lidé, kteří ho vidí si hned řeknou: " Hej, to je člověk, který má osobnost. Člověk docela jiný, než ty tisíce prázdných masek a kabátů, které potkáváme denně na ulicích. Člověk, který vyčnívá z neustále pochodujícího davu. Zářivá barva v záplavě šedi běžného pracovního dne." Působíš, jako přímý člověk , který se nestydí vyslovit svůj názor, když je to třeba, ale dokáže také mlčet tam, kde slova stejně nic nezmůžou. To je jen několik málo přívlastků, kterými lze shrnout to, co o tobě zatím vím.
Takže to bylo hlavní sdělení toho článku. Děkuji za pozornost a přeji hezký zbytek dne.

PS: Těším se na další setkání a doufám, že se ten čtvrtek vyvede. THX

1 Comments:

Blogger Pájaja said...

Děkuji Ti Stando za tvůj projev toho, co si doopravdy myslíš! Nechci říct ,že bych Tě považovala za nevěryhodného, ale je to snad příliš hezké, než abych skutečně mohla uvěřit, že na někoho doopravdy působím tímhle dojmem.:-) Jsem moc ráda, že jsi nezůstal jen u slibů, ale doopravdy jsi sem napsal. Nesmírně si toho vážím. Zde je mé ICQ, jak jsem slíbila: 276617614. Můj názor na Tebe jsem ti již řekla, takže doufám, že se nebudeš zlobit, když se zde víc už rozepisovat nebudu! Věř mi, že se zase brzo sejdem na nějaké pářce u Vás na chalupě. S pozdravem a nadšením.......Pája:-)

8:04 odp.  

Okomentovat

<< Home